قیمت بالابر خانگی

بسیاری از مشتریان وقتی سراغ خرید بالابر خانگی می‌روند، با فضای عجیبی مواجه می شوند. از قیمت های بسیار پایین تا قیمت های بسیار بالا را از فروشنده ها می شنوند. در این مقاله سعی می کنیم توضیح دهیم در زمان خرید بالابر خانگی به چه مسائلی توجه کنید.

قیمت بالابر خانگی چطور اعلام می شود؟

آیا تا بحال برایتان پیش آمده است که مجبور شوید چند برابر قیمتی که فکر می کردید برای جنسی پول خرج کنید؟ مثلا شده است که یخچالی که به شما ده میلیون تومان قیمت داده اند، مجبور شوید بیست یا سی میلیون تومان بخرید؟ یا ماشین ظرف شویی و یا تلویزیون و .... . 

پس حتما بسیار متعجب خواهید شد که این اتفاق برای خرید بالابر و یا آسانسور منزلتان اتفاق بیافتد.

با شناخت و تجربه ای که از بازار آسانسور دارم، تقریبا به طور یقین به شما خواهم گفت، قیمت تمام شده بالابر خانگی تان حتما و لااقل دو برابر قیمت اعلام شده خواهد بود. پس اولا حتما در پیش بینی هایتان و بودجه بندی خرید بالابر به این نکته توجه کنید و هم در مقایسه قیمت ها اصلا به قیمت های اعلامی توجهی نکنید.

قیمت بالابر خانگی که شما در برخی از سایت ها و یا از فروشنده می شنوید خود دارای رمز و راز بسیاری است که نیاز به شکستن کد دارد. ما در اینجا به طور کلی مواردی که باید برای قیمت گرفتن یا دیدن قیمت بالابر خانگی توجه کنید را به طور خلاصه بیان می کنیم. و سعی می کنیم توضیح دهیم که چه اتفاقی در خرید یک بالابر خانگی می افتد. و به شما کمک کنیم که در خرید بالابر خانگی به چه مسائلی توجه کنید.

از شرکت معتبر انتخاب کنید

اکثر افرادی که تصمیم به خرید بالابر خانگی دارند، در دنیای دیجیتال امروز، چک کردن سایت های مختلف است. از دیوار و شیپور گرفته و تا سایت های اختصاصی شرکت های بالابری. همین ابتدا باید به شما توضیح بدهم که بازار آسانسور بسیار بازار گسترده ای است.

در این بازار شما آهنگر تجربی را می بینید که در کارگاه تولیدی کوچک خود در حال تولید بالابر با بدترین استاندارد های ممکن است و در مقابل متخصصین تحصیل کرده ای را می بینید که سال ها برای تولید و تحقیق و توسعه زمان گذاشته اند. پس به همین نسبت کیفیت ها و قیمت های اعلامی هم متفاوت خواهد بود.

پس بنابراین حتما توصیه ما به شما این است که از شرکت های معتبر که مجوز های لازم را دارند خرید کنید. ممکن است قیمت بالاتری را بپردازید ولی حتما کیفیت بهتری را خواهید داشت. و هم از این جهت که بالابر خانگی شما وسیله ای است که نیاز به تعمیر و نگهداری دایمی دارد، شرکتی که خدمات پس از فروش را تضمین کند اهمیت خواهد داشت.

شما با انتخاب شرکت درست و معتبر تقریبا 70 درصد مسیر را طی کرده اید. حال باید بین شرکت های معتبر، یکی را از لحاظ قیمت انتخاب کنید. ولی خیالتان آسوده نباشد. همچنان باید قیمت تمام شده خودتان را کشف کنید.

به قیمت های اعلامی در سایت ها توجه نکنید

حتما برای قیمت گرفتن با شرکت فروشنده و یا سازنده تماس بگیرید. قیمت اعلامی در سایت ها قریب به اتفاق غلط و گول زننده هستند. ارتفاع بالابر خانگی، نحوه نصب، برند تجهیزات، وزن قابل حمل، کاور دور آن و ... مواردی هستند که همه باید در تماس شما از سازنده پرسیده شوند.

در تماس با سازنده موارد زیر را بپرسید. چون عمده بالابر ها هیدرولیکی هستند، فقط با تمرکز به هیدرولیکی بررسی می کنیم.

قیمت اعلامی شامل چه چیزهایی است؟

عمده شرکت ها چون می دانند شما کسی هستید که در فضای اینترنت دنبال خرید بالابر هستید سعی می کنند با ترفند قیمت اعلامی کم، شما را جذب کنند و مذاکره فروش را یک مرحله جلو ببرند.واقعیت هم همین است که اکثر خریداران معیار اولشان برای خرید، قیمت بالابر خانگی است.

قیمتی که سازنده به شما اعلام می کند می تواند تنها شامل پاور پک هیدرولیک باشد. یعنی جک و الکتروپمپ و شیر آلات هیدرولیک.  و این اصلا بالابر خانگی محسوب نمی شود و تا بالابر شدن بسیار فاصله خواهد داشت.

یا اینکه شامل قیمت ریل و کارسلینگ هم شود. کارسلینگ در واقع گاری ای هست که بر روی ریل حرکت می کند و کابین آسانسور به آن متصل می شود.

حتما موارد زیر را باید از سازنده بپرسید

1- قیمت اعلامی شامل چه قطعاتی است؟ 

2- آیا ریل و کارسلینگ هم جز قیمت اعلامی هستند؟ و یا تنها جک و پاور یونیت را شامل می شود؟

3- آیا کابین و درب طبقات هم جز قیمت اعلامی هستند؟

4- آیا هزینه نصب هم جز قیمت اعلام شده هست؟

5- آیا سازه آهنی مورد نیاز و آهن کشی و جوشکاری مورد نیاز هم جز قیمت اعلامی هست؟

6- آیا درب طبقات هم جز قیمت اعلام شده هست؟

7- آیا شیشه دور تا دور بالابر جز هزینه های اعلام شده هست یا خیر؟ هزینه عمرانی مورد نیاز چطور؟

جواب اکثر سوالات بالا خیر است. وقتی موارد بالا هم به قیمت اعلام شده اضافه می شود، شما با قیمتی چند برابر اعلام شده مواجه می شوید که حتما متعجب تان خواهد کرد. علاوه بر این شما با پارامترهای زیادی مواجه خواهید شد که تصمیم گیری شما را سخت و پیچیده می کند. تا حدی که به راحتی می توانم بگویم ناممکن است.

چرا مقایسه بالابرخانگی شرکت های مختلف ناممکن است

بعد از اینکه شما جواب همه سوالات بالا را پیدا کردید با یک سری سوال های دیگری مواجه خواهید بود.

1- جنس جک هیدرولیک استفاده شده چیست؟ کیفیتی ارائه شده چیست؟

2- کابین استفاده شده چیست؟ از چه مدلی خواهد بود؟

3- ریل های استفاده شده آیا چینی است و یا ایرانی؟ اگر چینی است آیا جنس خوب است یا متوسط؟

4- آهن کشی چگونه انجام خواهد شد؟ شیشه مورد استفاده سکوریت شفاف است یا سکوریت سوپر کلییر؟ یا اینکه از شیشه لمینیت استفاده می شود؟

بالابر خانگی تنها جک و پاور یونیت نیست

واقعیت این است که بالابر خانگی تنها جک و پاوریونیت آن نیست. همان قدر که اینها اهمیت دارند، درب طبقات، کاور دور، مدل کابین و تابلو برق و سایر تجهیزات هم در کارایی و ایمنی آسانسور خانگی شما موثر است. بلکه از نظر ایمنی شاید بسیار پر اهمیت تر هم باشد. به خاطر همین کار بسیار ناممکن و سخت خواهد بود.

پکیج بالابر خانگی

در ایران متاسفانه شرکت های بسیار کمی هستتند که بالابر خانگی را به طور پک کامل ارائه می کنند. یعنی از صفر تا صد. البته همین جا باید بگویم که این شرکت ها نیز کار عمرانی را بر عهده نمی گیرند و مقدمات نصب آسانسور خانگی به عهده کارفرما خواهد بود. با این حال اگر بتوانید با یکی از این شرکت ها قرارداد منعقد کنید حتما به شما خواهم گفت که انتهای کار راضی تر خواهید بود. شرکت پله نورد امن ایرانیان چون به طور تخصصی بر روی بالابر خانگی متمرکز شده است، با صرف وقت و هزینه بسیار نمونه ای از بالابر خانگی را توسعه داده است که پکیج کامل با رعایت بهترین استاندارد هاست.

قیمت بالابر خانگی پله نورد

در شرکت پله نورد امن ایرانیان مهم ترین مساله برای ما حل مشکل کارفرما در رفت و آمد خانگی خود است و این کار به جز با صداقت ممکن نخواهد بود. بالابر خانگی پله نورد پکیج کامل را از مکانیزم، آهن کشی مورد نیاز، درب طبقات و شیشه دور و نصب را اعلام می کند و به طور واقعی هیچ هزینه ای دیگری به عهده مشتری نخواهد بود. از این جهت شما با یک قیمت مواجه خواهید بود که تصمیم گیری را برای شما آسان تر می کند.

برای مشاوره بهتر با کارشناسان فروش تماس بگیرید


9 ماه پیش
قیمت بالابر خانگی بالابر خانگی آسانسور خانگی نصب بالابر خانگی